CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti

  • masa pelepasan:2024-04-17 10:12:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:72
  • Penerangan pantas:

    Catania,Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan

Kandungan artikel

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

CataniaApabila memesan lif rumah tangga untuk penyelamatan, pegawai penyelamatan profesional pembuat perlu menyimpan dan memeriksa lif secara peribadi selepas menandatangani kontrak penyelamatan. Selepas habis masa jaminan bebas, menjadikannya lebih dipercayai dan lebih dipercayai.

Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini yang tidak boleh diselamatkan dan bertanggungjawab untuk keselamatan diri sendiri dan keluarga. Pilih marka yang sah dan boleh dipercayai boleh memastikan penggantian komponen dan bahan penyelenggaran pada tahap kemudian adalah asal, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

GueinButang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin aras yang tepat, dan fleksibiliti.

The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise,CataniaLif rumah tangga kecil 3 tingkat, but there should be no protruding foreign objects.


CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti



This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape,CataniaFully automatic reclaimer, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

Kelasukan mengikut saiz kereta dan sering digunakan" Kecil ldquo; Ultra Besar; Dan kata-kata abstrak lain. Selain itu, terdapat lif kereta dua dek, dll. Perusahaan penghasilan produk khusus yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan, serta perkhidmatan.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

reformBanyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.


CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti



Gelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, pengguna boleh diperlukan untuk membuat bulatan cahaya pada tinggi tertentu, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

Mengikuti keajaibanPeranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Lift menegak mempunyai peranti perlindungan lengkap, yang dikekalkan secara biasa dan tidak akan tiba-tiba jatuh.

Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

CataniaApa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung,CataniaVilla Home Elevator Cost, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.


AbonyMaklumat produk lain
  • Bandar FuxinDistribution transformer maintenanceCiri-ciri produk

    Bandar FuxinDistribution transformer maintenanceCiri-ciri produk

  • SilverthamPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakAnalisis penggunaan pembinaan

    SilverthamPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakAnalisis penggunaan pembinaan

  • SilverthamPlatform jembatan naikRundingan dalam talian

    SilverthamPlatform jembatan naikRundingan dalam talian

  • KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran pembangunan ekonomi

    KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran pembangunan ekonomi

  • KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakDasar harga perlindungan

    KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakDasar harga perlindungan

  • KedzierzynKozlePemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikLangkah berjaga-jaga dan petua pen

    KedzierzynKozlePemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikLangkah berjaga-jaga dan petua pen

  • HuangshiEfisiensi pengubah kuasaApakah cara kilang

    HuangshiEfisiensi pengubah kuasaApakah cara kilang

  • StrasbourgPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang si

    StrasbourgPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang si

  • segera:Peringatan: Maklumat CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti memberi anda CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti. CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CataniaLif tahap kecilIndeks Kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!