MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat

  • masa pelepasan:2024-03-28 09:31:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:109
  • Penerangan pantas:

    Mannheim,Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yan

Kandungan artikel

Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

MannheimUntuk memahami penyesuaian turun kecemasan dari platform angkat, anda perlu pertama-tama memahami unit kuasa kombinasi platform angkat hidraulik, yang adalah stesen hidraulik mikro terintegrasi. Keutamanya digunakan sebagai unit kuasa untuk lif hidraulik dan platform mengangkat, ia terdiri dari motor, pompa minyak, blok valv terintegrasi, blok valv, blok valv hidraulik, dan pelbagai aksesori hidraulik seperti akumulator. Berbanding dengan stesen hidraulik konvensional yang memenuhi keperluan prinsip yang sama, ia mempunyai keuntungan seperti struktur kompat, volum kecil, berat ringan, efisiensi tinggi, prestasi yang boleh dipercayai, penampilan cantik, tiada bocor, dan harga rendah.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Abu di arzettePermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih,MannheimPlatform mengangkat trek panduan tetap,MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.


MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat



Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Kadang-kadang, semasa proses menyesuaikan tetapan peralatan oleh diri sendiri, jika terdapat ralat dalam operasi, ia boleh mempunyai kesan pada platform angkat tetap,MannheimPlatform penunggang jenis trek panduan, yang menyebabkan tekanan berlebihan. Peranti anti letupan akan terperangkap menggunakan seluruh sistem hidraulik, dan peralatan tidak akan lagi ditekan. Selepas peralatan dibeli dan digunakan, disebabkan penggunaan yang salah, penuaan, dan tanah, mungkin ada fenomena untuk memperlambat kelajuan platform angkat tetap.

Apabila menggunakan lif anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Selepas membersihkan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.

marketPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Pemandu harus menutup dan mengunci pintu bergerak di kedua-dua ujung pagar perlindungan sebelum kerja, kemudian cincin lonceng untuk dimulai. Ia dilarang secara ketat untuk bekerja dengan pintu bergerak pagar perlindungan terbuka. Dalam kes keadaan istimewa semasa operasi platform, tombol berhenti kecemasan boleh digunakan untuk menghentikan platform. Namun, semasa operasi normal, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

MannheimScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.


AbonyMaklumat produk lain
  • ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

    ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

  • ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

    ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

  • DinajpurSaiz pengubah jenis kering 1000Penyelesaian untuk melupakan yang terkubur semasa pembinaan

    DinajpurSaiz pengubah jenis kering 1000Penyelesaian untuk melupakan yang terkubur semasa pembinaan

  • Lido di RomaPlatform angkat hidraulik bergerakInovasi teknologi

    Lido di RomaPlatform angkat hidraulik bergerakInovasi teknologi

  • Lido di RomaTanda paksi naikApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

    Lido di RomaTanda paksi naikApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

  • Santa AnaCustomized hydraulic fixed boarding bridgeCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Santa AnaCustomized hydraulic fixed boarding bridgeCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

    Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

  • Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

    Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

  • segera:Peringatan: Maklumat MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat memberi anda MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat oleh syarikat kami, perkhidmatan MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat. MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!