ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri

  • masa pelepasan:2024-03-28 12:55:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:403
  • Penerangan pantas:

    Columbus,Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Jembatan pengangkutan sisi platfor

Kandungan artikel

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

ColumbusIa boleh dibangkitkan secara langsung ke tinggi tertentu,ColumbusBeli jambatan boarding hidraulik, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

ShakhterskApa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications,ColumbusPenghasilan jambatan naik, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, anda boleh memilih produk pembuat.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.


ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri



Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas,ColumbusJembatan naik bimbit, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Semasa turun jambatan naik, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

Helaian PetikanAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.


ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri



Untuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun, dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.

Di mana saya boleh mencarinya?Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

() Setiap mekanisme di lif patut diperiksa untuk operasi normal dan sebarang bunyi atau kesalahan lain. Jika ada, mereka patut diselesaikan dan diselesaikan dengan segera. Semua wayar dan kabel di jambatan naik bimbit sepatutnya diperiksa untuk apa-apa kerosakan atau kerosakan, dan jika ada, mereka sepatutnya dibungkus dengan segera atau diganti dengan yang baru.

Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

ColumbusApa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri

Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, memuatkan dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.


AbonyMaklumat produk lain
  • InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

    InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

  • InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

    InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

  • GilbertJembatan boarding platformBerapa banyak

    GilbertJembatan boarding platformBerapa banyak

  • GilbertPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKaedah pemeriksaan biasa

    GilbertPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKaedah pemeriksaan biasa

  • GilbertLif mikro rumah tangga kecilCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

    GilbertLif mikro rumah tangga kecilCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

  • SherpurSemua pengubahKaedah pengenalan

    SherpurSemua pengubahKaedah pengenalan

  • ForliPlatform angkat hidraulik elektrikMajlis yang berkenaan

    ForliPlatform angkat hidraulik elektrikMajlis yang berkenaan

  • ForliAxle Co., Ltd.Proses penyahpepijatan dan keperluan umum

    ForliAxle Co., Ltd.Proses penyahpepijatan dan keperluan umum

  • segera:Peringatan: Maklumat ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri memberi anda ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri. ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!