AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan

  • masa pelepasan:2024-04-19 22:57:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:102
  • Penerangan pantas:

    Abony, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendir

Kandungan artikel
dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

AbonyIa boleh dibangkitkan secara langsung ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

YurimaguasSelepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Dari dua titik di atas, kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar, yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

Tighten the manual valve to close it.


AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah,AbonyRancangan jambatan naik,AbonyJembatan penerbangan hidraulik, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan seksyen penghisap minyak bocor, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Dengan pembangunan masyarakat, permintaan untuk jembatan boarding hidraulik telah meningkat, dan aplikasi orang-orang terus meningkat. Sebab itu ramai orang menggunakan jembatan boarding hidraulik tanpa latihan. Ini profesi kerja istimewa dengan risiko tertentu, jadi latihan sebelum kerja diperlukan.

Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

inovasi teknologiAlasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, pilih optimasi yang sepadan, dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.


AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan



Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Pengetahuan enciklopedikPertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.

Jembatan pengangkutan telah menjadi alat pemuatan dan pembuatan penting dalam industri gudang dan logistik. Operasi dan penggunaan yang betul jembatan pengangkutan telah menjadi semakin penting, dan pemeliharaan dan pemeliharaan sehari-hari akan meningkatkan hidup perkhidmatan jembatan pengangkutan secara efektif. Jadi apa aspek yang perlu diperhatikan bila menggunakan jembatan boarding? Mari kita bawa semua orang untuk memahami.

Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

AbonyJembatan naik kecil dibahagi ke jembatan naik tetap dan jembatan naik bimbit berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jembatan naik tetap juga dibahagi ke jembatan naik kecil dan jembatan naik pneumatik berdasarkan lokasi dan keperluan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, laman, dan persekitaran.

Apa masalah yang perlu diperhatikan bila menggunakan jambatan boarding? Contohnya, jambatan naik bimbit biasanya digunakan di luar, dan selepas digunakan, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin, hujan, dan cahaya matahari,AbonyTanda jembatan naik bimbit, yang mengurangkan jangka hidup jambatan naik. Oleh itu, pemeliharaan jambatan naik sangat penting. Apabila hujan, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.

Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.


AbonyMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan memberi anda AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan oleh syarikat kami, perkhidmatan AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan. AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AbonyTrain boarding bridgeGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!