ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita

  • masa pelepasan:2024-04-17 09:01:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:140
  • Penerangan pantas:

    Oberville,Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan and

Kandungan artikel

Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

ObervilleWhen you use the boarding bridge, you will find that the motor is very hot and you need to worry about it. Setiap jambatan naik memerlukan motor elektrik untuk memandunya, peranti angkat hanya menggunakan motor elektrik semasa angkat.

Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.

Bad IschlMuatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.

Pada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, tetapi juga membawa efisiensi kerja yang lebih tinggi dan keuntungan ekonomi untuk kilang-kilang ini.

Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.


ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita



Tighten the manual valve to close it.

Skenario penggunaan: Lebih layak untuk pemasangan, penyelenggaran,ObervilleJembatan naik hidraulik tetap, dan kenderaan platform kerja tinggi dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, lampu jalanan, iklan, komunikasi, landscaping, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan tambang besar.

Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Sampling inspectionPertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.


ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita



Efisiensi rendah jambatan naik hidraulik terutama bergantung pada dua aspek: pertama-tama, pegawai yang terlibat dalam kerja jambatan naik hidraulik mempunyai kualiti rendah dan kemampuan operasi. Kerana gagal membentuk kerja jambatan naik hidraulik skala besar, perusahaan tidak melekat kepentingan yang cukup kepada kerja ini, biaya kerja yang dilaburkan adalah rendah, dan tiada latihan kemampuan khusus. Ini meningkatkan kesulitan kerja jambatan naik hidraulik, meningkatkan masa operasi, pembebasan kerja jambatan boarding hidraulik membuat ia sukar untuk menggunakan peralatan mekanisasi. Di kebanyakan perusahaan, jenis kerja ini terutama dilakukan secara manual, menghasilkan kerja yang tidak sama.

Mari kita lihat.Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

Keuntungan: Peralatan kerja ketinggian tinggi digunakan secara luas, stabil dan selamat dengan julat luas operasi.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik,ObervilleFixed boarding bridge, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka,ObervilleJembatan naik hidraulik bergerak, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

ObervillePanjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.


AbonyMaklumat produk lain
  • Bandar ZhangjiakouDimensi pengubah selam minyak 1600KVAApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    Bandar ZhangjiakouDimensi pengubah selam minyak 1600KVAApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • GrossetoPlatform hidraulik angkat 10 meterPermintaan pasaran terhalang, penurunan harga adalah terha

    GrossetoPlatform hidraulik angkat 10 meterPermintaan pasaran terhalang, penurunan harga adalah terha

  • GrossetoPenghasilan jambatan naikAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

    GrossetoPenghasilan jambatan naikAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

  • XinminJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor kerja

    XinminJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor kerja

  • XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas

    XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas

  • XinminPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikBorang penghantaran

    XinminPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikBorang penghantaran

  • Bandar ZigongDisediakan oleh pengubah jenis keringCara membezakan perbezaannya

    Bandar ZigongDisediakan oleh pengubah jenis keringCara membezakan perbezaannya

  • RoitlingenPlatform hidraulik tetapKaedah klasifikasi yang berbeza

    RoitlingenPlatform hidraulik tetapKaedah klasifikasi yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita memberi anda ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita oleh syarikat kami, perkhidmatan ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita. ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ObervilleBridge Mobile Provincial BoardingHarga berita, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!