Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung

  • masa pelepasan:2022-11-19 09:15:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:366
  • Penerangan pantas:

    Karlovi Farley,Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti menda

Kandungan artikel

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Pembuat pengubah jenis kering

Karlovi FarleyDi atas dan tengah tangki minyak pengubah dan di tengah tangki minyak kenderaan, resulting in insulation damage.

Syarikat pengubah minyak terjun

KonyaPembuat pengubah jenis kering

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung



[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah,Karlovi FarleyPembuat pengubah jenis kering 80 KVA, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

JulatBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Solusi bunyi pengubah jenis kering


Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta,Karlovi FarleyBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVA, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Click to viewSegel kebocoran minyak

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan,Karlovi FarleyTransformer transmisi kuasa, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Oil leakage of cast iron parts

Karlovi FarleyAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal and the transformer will turn to all normal operation.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa

AbonyMaklumat produk lain
  • JacksonvilleSelf propelled mobile lifting platformApa prestasi fizikal

    JacksonvilleSelf propelled mobile lifting platformApa prestasi fizikal

  • JacksonvillePlatform penangkapan hidraulik tahapAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

    JacksonvillePlatform penangkapan hidraulik tahapAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

  • San DiegoKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamMenarik permintaan pas

    San DiegoKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamMenarik permintaan pas

  • BajaPlatform angkat tetap hidraulikPengalaman dan teknologi tinggi

    BajaPlatform angkat tetap hidraulikPengalaman dan teknologi tinggi

  • BajaFabrik jambatan penerbangan hidraulikKenapa suhunya tinggi

    BajaFabrik jambatan penerbangan hidraulikKenapa suhunya tinggi

  • OluJembatan pengangkutan khususKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

    OluJembatan pengangkutan khususKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

  • OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan

    OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan

  • OluPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

    OluPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

  • segera:Peringatan: Maklumat Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung memberi anda Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung oleh syarikat kami, perkhidmatan Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung. Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Karlovi FarleyPengubah 1600 minyak tenggelambahan langsung, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!